Déjanos tus sugerencias sobre la web Pafans.com, los foros, o debate sobre otros temas NO relacionados con PortAventura World o ni con parques temáticos.
Este 4 de junio me voy con el cole al tibidabo, y queria montar en pendol..
Sabeis si es muy fuerte?Esque he montado en el Hurakan Condor pero dicen que el pendol da mas miedo!
Opinad!
Att..JooeeL-INOS!
Yo he montado en ambos y si te soy sincero me da mas miedo Hurakan Condor...
En el Pendol tienes la sensacion de que es como una bajada tipo montaøa rusa y a mi me impresiona muchisimo mas caer recto (es decir, en caida libre). Ademas HC tiene muchisima mas altura que el Pendol
Yo también he montado en las dos. El PNDOL da sensación de total libertad en los dos primeros movimientos pendulares, de aquí hasta que se para es bastante aburrido.
Sinceramente, me da mucha más impresión el Hurakan Condor.
pero HC es caida estando de frente y pendol es mirando hacia abajo cuando se inclina (eso es segun gustos que tipo de caida prefieres si de frente o bocabajo) yo prefiro de frente HC pero eso no quita que crea que pendol es mas fuerte
siempre encontraras la respuesta en lo mas hondo de tu corazón... y si ves que no lo preguntas aaqui en el foro y si puedo te contesto ;D
Almenys un mort i diversos ferits en un accident a l'atracció El Pèndol del parc del Tibidabo
Accident en una de les atraccions estrella del parc del Tibidabo de Barcelona, El Pèndol. L'Ajuntament de Barcelona, propietat de les instal·lacions, ha confirmat el sinistre i admet que una dona ha mort i tres més han resultat ferides, una d'elles de gravetat i que encara estaria atrapada. El braç articulat d'El Pèndol hauria caigut sobre una altra atracció, sembla ser d'aigua. La zona ha quedat desallotjada i hi estan treballant els serveis sanitaris. Fins al parc s'hi han desplaçat diverses dotacions dels Mossos d'Esquadra, Bombers de Barcelona i Guàrdia Urbana. També nombroses ambulàncies i un helicòpter del SEM.
L'atracció afectada, inaugurada l'agost del 2006, té capacitat per a quatre persones, que són elevades fins a una altura de 38 metres i llançades al buit a 100 quilòmetres per hora. Segons declaracions d'un testimoni dels fets, Antoni Vallespí, a Catalunya Ràdio, el braç articulat de l'atracció ha cedit i ha caigut sobre diverses persones, que hi han quedat atrapades. Vallespí, que ha qualificat de dantesca la imatge, ha explicat que l'atracció feia un soroll estrany cada cop que es balancejava i que la torre central es bellugava fins que al final ha cedit.
El parc del Tibidabo, que compta amb més d'una trentena d'atraccions, és una societat participada al 100% per l'Ajuntament de Barcelona i gestionada per l'empresa municipal Barcelona de Serveis Municipals. Tot i que l'àrea de l'accident ha quedat tancada al públic, la resta del parc ha continuat funcionant amb normalitat.