El foro general del resort PortAventura World y sus alrededores:
Restaurante Hard Rock Cafe · Infinitum Beach Club & Golf · Como llegar · Actividades cercanas al Resort · Empresa PAESA
Como ya os iréis dando cuenta...mi avatar irá cambiando dia tras dia informando (en catalán) de los dias que faltan para la reapertura del parque.
Ya se que es una gran parida, pero me hace gracia.
Hasta otra chic@s!
Última edición por oriol1986 el 17 Ene 2005, 15:38, editado 2 veces en total.
En el tercer (y último) año de +PortAventura Club.
Com us heu pogut adonar, a la web de UMWEBSITE.COM també tenen una conte enrrera activada! Només vull informar de que els caps de setmana no hi haurà renovació d'avatar ni del "calendari", però si que hi haurà un avatar com aquest:
Grà cies!
A partir d'avui començo un nou joc amb els avatars que s'acabarà al final del compte enrrera per obrir Port Aventura:
Tracta, bà sicament de que vosaltres aneu mirant cada dia els avatars que vaig posant, i al final de la setmana (divendres), m'heu de dir la resposta a una pregunta que us faré. Amb tots els resultats (que serà n enviats a [email protected]) es farà un sorteig (grabat en vÃdeo el qual serà enviat a tots els participants de la pregunta setmanal) i d'aquà es treurà un guanyador, que rebrà un premi.
Moltes grà cies!
El premi en qüestió encara no està pensat i hi ha la possibilitat de no ser possible.
A partir de hoy empiezo un nuevo juego con los avatares que se acabará al final de la cuenta atrás para que abran Port Aventura: Trata básicamente de que vosotros iréis mirando cada dÃa los avatares que iré poniendo, y al final de la semana (viernes), me teneis que contestar la respuesta a una pregunta que os haré. Con todos los resultados (que serán enviados a [email protected]) se hará un sorteo (grabado en vÃdeo el cual será enviado a todos los participantes de la pregunta semanal) y de aquà se sacará un ganador que recibirá un premio.
¡Muchas gracias!
El premio en cuestión todavÃa no está pensado y cabe la posibilidad de no ser posible.
Última edición por oriol1986 el 17 Ene 2005, 16:39, editado 2 veces en total.
CANCELO EL MEU COMPTE ENRRERA ALS AVATARS PER CULPA DE MOTIUS INFORMÀTICS I PER MANCA DE PARTICIPACIÓ EN EL "JOC SETMANAL".
Mensajepor Khan »
Oriol1986, potser un concurs setmanal sigui una mica exagerat. Pensa que la participació de la gent és errà tica en el temps (i tampoc no ens vulguis fer pensar massa ).
Tantmateix grà cies per la pensada. Com que acaba d'arribar no hi he participat: tot just m'estic posant les piles.
Mmmm... si no és molt preguntar, quin problema informà tic tenies?
Ei!!! SÃ sÃ!!! Jocs de paraules!!!! Visca!!! Que son molt divertits!!!
A veure si ho podeu tirar endavant!!!
Que a mi tot això del mon de les paraules m'apassiona!!
I si conve... no cal que hi hagi concurs home! Hi ha jocs de paraules tan macos que per si mateixos ja son un premi!!!
Estaré a l'aguait!!! :dedo :bufon :locura :fiesta: :pensativo :bote-verde: :enamorado