Hola bona tarda. Fa temps que vaig veure en el cinema la pel?l?cula THE RING. Quan vaig acabar de veure-la, me'n recordo que vaig sortir amb unes ganes tremendes de trobar per Internet la seq??ncia de v?deo que, al cap de 7 dies, et mata i que es veu en diferents ocasions. Doncs b?, despr?s de pensar-ho en el cinema ja no ho vaig buscar perqu? no em vaig acordar.
Doncs b?, l'altre dia veient Scary Movie 3 vaig recordar la pel?l?cula i ara ho estic buscant, sense ?xit, per Internet.
Faig una crida general a vosaltres: ALG? SAP SI ES POT VEURE, DESCARREGAR, LA SEQ??NCIA DE LA QUAL PARLO?
Moltes gr?cies!
Hola buenas tardes. Hace tiempo que vi en el cine la pel?cula THE RING. Cuando acab? de verla, me acuerdo que sal? con unas ganas tremendas de encontrar por Internet la secuencia de v?deo que, al cabo de 7 d?as, te mata y que se ve en diferentes ocasiones. Pues bien, despu?s de pensarlo en el cine ya no lo busqu? porque no me acord?.
Pues bien, el otro d?a viendo Scary Movie 3 record? la pel?cula y ahora lo estoy buscando, sin ?xito, por Internet.
Hago un llamamiento general a vosotros: ?ALGUIEN SABE SI SE PUEDE VER, DESCARGAR, LA SECUENCIA DE LA QUE HABLO?
Muchas gracias!
days, kills to you and that are seen in different occasions. Then,
after thinking it about the cinema no longer I looked for it because I
did not remember.
Then, the other day seeing Scary Movie 3 I remembered the film and now
I am looking for it, without success, by Internet.
I make a general call to you: SOMEBODY KNOWS IF IT IS POSSIBLE TO BE SEEN, TO UNLOAD, THE SEQUENCE OF WHICH I SPEAK?
Thank you very much!