Fotos sat?lite de PA

El foro general del resort PortAventura World y sus alrededores:
Restaurante Hard Rock Cafe · Infinitum Beach Club & Golf · Como llegar · Actividades cercanas al Resort · Empresa PAESA
gbiok
Join us tonight

Fotos sat?lite de PA

Mensaje por gbiok »

Hola a tod@s.
He encontrado una web donde hay un mapa de la pen?nsula y acerc?ndote a una zona determinada acaba mostr?ndote fotos hechas desde sat?lite. C?mo no, he buscado Port Aventura, y el resultado es este:

Imagen

Guapo, ?no? Pues he dado zoom al Dragon Khan y a Stampida y...

Imagen

Imagen

Como seguro que todos quer?is ver m?s, os dejo la web:
http://sigpac.mapa.es/cibeles/visor/
Ah, y poned aqu? las fotos guapas que pod?is, que yo s?lo he hecho del DK y de Stampida porque es un poco co?azo, pero seguro que aqu? hay gente con m?s paciencia que yo...

??Un saludo a todo el mundo!!
Linkin
Dos de tres no está nada mal

Mensaje por Linkin »

Ala que xulo todo!!! en el hipermapa de gencat tambien podreis encontrar algunas fotos, pero no tan precisas...

Saludos!

Linkin
BY THE FACE!!!
AlexNN
Atravesando el portal del temor...

uaja

Mensaje por AlexNN »

Est?n xul?simes aquestes imatges! sobretot les dos ?ltimes, del Dragon Khani de l'Stampida, es distingeix perfectament cada part del recorregut i fins i tot es veuen els trens. Moltes gr?cies per penjar les imatges! Ho vaig provar en una ocasi? desde la web de gentcat, el port aventura no el vaig veure massa b?, per? de la meva ciutat, Tarragona, es veia tot, fins i tot vaig trobar el meu carrer jejeje. Els hi vaig ensenyar als meus aix? de les imatges de sat?lit als meus pares i es van quedar bocabadats quan van descubrir-ho i sobretot quan els hi vaig ensenyar el nostre carrer jejeje. M'agradaria formular una pregunta als membres d'aquest f?rum tot i que no tingui massa relaci? en el tema en questi? que estem tractant per? trobo inutil obrir un tema de conversa nou degut a la simplesa de la pregunta. Alg? sap si existeix alguna webcam al Port Aventura o PA? Si no nhi ha cap trobo que ser?a una brillant idea per part de la directiva del PA instalarna una per tal que tots els internautes poguem veure port aventura en aquell moment i ja de passada, quan el parc romandr?s tancat, podriem seguir en directe la col-locaci? de les peces de la nova caiguda lliure sense mouren's de casa jeje. B?, perdoneu que m'hagi enrotllat tant en aquest missatge pero esque tinc una llengua molt llarga jo, en els dos sentits eh? i si no que li preguntin a alg? que hagi vist la meva llengua i veur? que ?s de dimensions considerables.
Salut!
Linkin
Dos de tres no está nada mal

Mensaje por Linkin »

:D :D :D :D :D kin humor m?s guai que tens AlexNN!!! :D :D :D :D :D

trobo que ser?a una magnifica idea, aix? els que no podem nar tan com desitjariem al parc podriem tenir imatges en directe!!! :o

Salutacions!

Linkin
BY THE FACE!!!