Quien recuerda...

Déjanos tus sugerencias sobre la web Pafans.com, los foros, o debate sobre otros temas NO relacionados con PortAventura World o ni con parques temáticos.
Bruni

Quien recuerda...

Mensaje por Bruni »

Wola! Salutacions a TOTS!!!
Ya llevo algunos a?itos con el pase... pero hace muy poquito que me enter? de que existia umwebsite. La historia es demasiado larga para contarla...

En fin! quisiera deciros que ?quien recuerda a los primeros espect?culos del Saloon, o los de la pir?mide Maya? Eran alucinantes.
Y "JAUME CIURANA"? El trobar? molt a faltar!!!!!

Espero que em contesteu!!! :P :wink: 8) :D

Records al Keku! que s?c la dels Burritos, l'Autan i els gelocatils!

i a tots vosaltres... doncs tamb
CCR
Administrador general

Mensaje por CCR »

Bienvenid@!!!! Yo me acuerdo :roll:
El Maya no ha evolucionado tanto la verdad. El Saloon ha cambiado much?simo despu?s de pasar por ?l innumerables shows, aunque el que mas me gusta es el actual de temporada normal...
Saludos,
CCR
TonyAlmeida
Y usted ¿se atreverá?

Mensaje por TonyAlmeida »

Pues si...a mi tb el show q mas me ha gustado es el de Lilly La Belle!!

es q ... ????q bailarinas!!!! :oops:
Trevor

Stella!!

Mensaje por Trevor »

Yo creo k el mejor era sin duda

Badwater (el tiroteo en Badwater)

No tiene imitaci?n!!!

STEEELLLAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
Invitado

Mensaje por Invitado »

Hola de nou! Primer de tot, voldria disculpar-me perqu? encara vaig una mica perduda i em vaig equivocar en col?locar el f?rum...
B?, per sort ara ja m'ho han posat tot correcte... :D
Gr?cies!!!! 8)

Doncs s?! el Saloon no t? imitaci?...
Ara reordo tamb? un any.. (quan no hi havia ni Halloween ni nadal a Port Aventura)... doncs aix?, que l'espectacle era el mateix tota la temporada.

I va resultar que l'?ltim dia de la temporada vaig anar a veure el Saloon... i quasi tothom es va posar a plorar :cry: :cry: :cry:

Fins i tot la cantant.

Wnu adew! Que hi ha el profe d'inform?tica per aqu? al voltant...
Bruni

Mensaje por Bruni »

Ups! l'he tornat a cagar! De l'emoci? m'havia deixat el Nom!!
HO SENTO!!!! :please: :wink:
Linkin
Dos de tres no está nada mal

Mensaje por Linkin »

Jo la veritat es que en cuestio despectacles...peix xD me posat a mirar ne els 3 ultims cops que e anat a port Aventura...

Bruni registret als forums, que no costa res, al dibuixet de dalt, a lesquerre :wink:

Deus!

Linkin
BY THE FACE!!!
AlexNN
Atravesando el portal del temor...

ja ho diu el refrany...

Mensaje por AlexNN »

Jo no me'n enrecordo perque en aquelles ?poques, quan anava al port aventura anava nom?s a montarme en les atraccions i la veritat es que els espectacles no me'ls mirava massa... (i ara la veritat... tampoc). Per? b?, jo respecto en tot moment la gent que va a veure espectacles tot i que a mi no em fan massa el pes... un espectacle que vaig veure fa poc va esser el del diable va dir s?, i em va agradar for?a, no nomes pels balls i l'ambient ben terrorific que hi habia en aquell recinte, sin? tamb? per la m?sica i la capacitat que tenia aquella gent per fer gaudir i animar al p?blic d'aquella manera. En res?m, que em va agradar for?a encara que no ho tornaria a veure (jo soc d'aquells que pensen.... espectacles, vist un vist tots) i b?... no acostumo a repetir a no se que m'hagi de sentir moralment malament al impedir que hi hagi gent que no hi vagi pel simple fet que jo no hi vulgui anar, no senyors, no... no s'ha de ser egoista, com diria un amic meu, en esta vida hay que dar i recibir... per? clar, que ell ho deia en un altre sentit aix?... b? nois i noies, no m'enrollo m?s que a aquestes hores ja hi ha bastanta son. Salut!
Bruni

Mensaje por Bruni »

Wola de nou!!! 8)
Per a Linkin: Tinc pensat registrar-me, s?, per? ?s que encara haig d'acabar d'adobar un assumpte amb el meu e-mail... De fet ?s que encara m'haig de fer e-mail!!! Sembla estrany, ho s?... per? no s?c cap extraterrestre eh? :bote-verde:
Ja pots pujar-hi de peus que tant bon punt solucioni lo de l'e-mail, doncs em registro!!! Gr?cies de totes maneres ok? :D

Per a AlexNN: :wink: :mrgreen:
El Diable va dir s? ?s sens dubte un espectacle amb molt de ritme!
"Dar i recibir???" ehem... no s? de qu? em sona... juas! :D
rep un cordial yussa! Adew! :wink:

Per altra banda... hi ha alg? que recordi un dels primers espectacles del Gran Teatre imperial en qu? al final sortien amb una bicicleta?
B?, companyia, me'n vaig a kasa que m'espera el dinar!
I, per a mi, menjar ?s tamb? una Festa!!! :fiesta: :fiesta:

Fins una altra!!!!! :angel: :evil: