Per a Linkin: 8)
Em preguntaves que per qu? la meva relaci? amb port aventura ?s una tant peculiar...
La veritat ?s que... b?, agafa una aspirina per si et faig venir mal de cap:
relaci? de la bruni amb Port Aventura...
"La primera vegada que vaig anar a Port aventura (1995) em vaig posar a plorar,

perqu? em pensava que no podria pujar en cap de les atraccions... ja que m'imaginava que totes eren a partir de 1'40m o que les altres eren per als m?s petits i ja no m'hi deixarien pujar... en fi! Aquesta era la visi? d'una xiqueta de sis anyets... :angel: :angel:
B?, despr?s vaig descobrir que s? que podia pujar en moltes atraccions, i encara em van agradar m?s tots els espectacles d'aleshores!
Aix? que el 1996, aprofitant no s? qu? d'una oferta que feia el N?stic amb Port Aventura, doncs ens vam treure el passi.
I des de llavors que cada any em renovo el passi. (obviament)
Quan era m?s petita 6-10 anys anava amb la meva mare a port aventura a passejar, per? com que ells es mareja no podia pujar en quasi cap de les atraccions i ens resign?vem a veure espectacles.
Algun dia puj?vem els tres (mon pare, ma mare i jo) i aleshores el meu pare i jo aprofit?vem per a pujar a les atraccions.
A l'estiu hi an?vem for?a i fins a les 12h de la nit! Sempre esper?vem veure els morts. Aix? em vaig fer amiga d'aquella que em va regalar la flor.
I ja veieu... Ha passat el temps!

Ara ja no vaig tant amb mons pares a port aventura, sin? amb d'altra gent que he conegut en aquests ?ltims anys! en fi! adeu!
Sento haver-me enrotllat tant! :please: