?Qu? tienes de UPA en casa?

El foro general del resort PortAventura World y sus alrededores:
Restaurante Hard Rock Cafe · Infinitum Beach Club & Golf · Como llegar · Actividades cercanas al Resort · Empresa PAESA
oriol1986
El vaquero más rápido del Far West

?Qu? tienes de UPA en casa?

Mensaje por oriol1986 »

Aqu? os paso algunas fotos de Merchandaising que tengo de Port Aventura!

1) Mochila que me regalaron hace un par de a?os en una exibici?n de Baile Deportivo (conocido como Bailes de Sal?n) en una escuela de Barcelona para ni?os con discapacidades (de cualquier tipo). (tengo que decir que en el interior nos pusieron una tablita de CHOCOLATES NESTL? y 2 entradas 2x1 en Port Aventura)

Imagen

2) Camiseta del Dragon Khan (no me acuerdo de la fecha)

Imagen

AHORA OS TOCA A VOSOTROS! QU? TENEIS EN CASA?? :P
En el tercer (y último) año de +PortAventura Club.
Trevor

Stella!!!

Mensaje por Trevor »

Yo tengo toda una gran colecci?n de horarios de PA, tengo de todos los a?os, tengo fotos de quando se estaba construiendo (pk fui gracias al gremi de comerciats i pude estar el las obras), tambien tengo todo tipo de objetos sobre PA (bolsas, posters, horarios, bolsitas para poner cocas (muy buenas por cierto))
Y tambien la colecci?n de not?cias del Diari de TGN sobre pa i la coleccion completa de laminas k daban creo k tmb con el Diari, donde sale la historia de cada atracci?n.

Saludos

Stella Errans
Dream

Mensaje por Dream »

Port Aventura Foto 1

Imagen

En esta foto podemos observar algunas que otras camisetas del parque, una mochila de estas cruzadas, un llavero, un pin del woody, las gafas 3D, alguna bolsa, el catalogo de este a?o y algun que otro boletin de info.

Port Aventura Foto 2

Imagen

Empezando por arriba a la izquierda encontramos: Tarjetas del HPA, HEP y HCR de mis estadas en ellos, gu?as del HPA de este halloween y del HEP de semana santa, seguida de la gu?a de este a?o, del halloween y de la navidad del a?o pasado, de la gu?a de CC, del HCR, continuando por abajo: entradas, tickets express, info de los hoteles uno de los muxos recortes de peri?dicos, m?s boletines de info, algun que otro sobre de los hoteles y poca cosa mas.

Port Aventura Foto 3

Imagen

En esta foto podemos encontrar empezando por arriba el Woody de peluxe, los articulos que estan para ti en el wc de la habitaci?n del hotel, continuando por abajo, una bolsa del parque, la historia de halloween, y empezando por las guias: 95, 96, 99, 01-02, 02-03 o 03-04 y las dem?s estan especificadas en la foto anterior.

A parte de todo esto tengo revistas del pase, el pase de temporada, recortes de noticias de peri?dicos, bastantes mp3 de m?sica que se escucha en el parque, m?s camisetas, bolsas chubasqueros, llaveros ...
Dream & PAFANS - Desde Octubre del 2002
Bruni

Mensaje por Bruni »

Wola a tots! La meva relaci? amb Port Aventura no deixa de ser una mica... no s?.. diferent? :D
Jo tinc una caixeta en la que hi guardo:
- una targeta de l'espectacle "El Sol de Oriente". La targeta que diu:
la aventura s?lo tiene los l?mites de la imaginaci?n
- Unes quantes plomes de l'espectacle d' "El diablo dijo s?"
- Alguns tiquets de restaurant d'ocasions especials (vull dir que si m'ho vaig passar molt b?, doncs guardo els tiquets i aix? em v? a la mem?ria l'?pat que vam fer...)
- Ah! I la cosa m?s preuada per mi: UNA FLOR DELS MORTS!
Us deu sonar a xino.. per? sabeu que durant l'estiu al cementiri del Far West es feia una representaci? d'uns morts? Doncs em vaig fer molt amiga d'una "morta-vivent" dels primers anys i un dia em va fer amb el dit perqu? hi an?s i em va regalar la flor aquesta (que sembla que estigui florida...).

Aquesta caixeta estava en un calaix de la meva habitaci?. Per? ?ltimament no hi ha manera de trobar-la! Auxili!!! Espero que ma mare no l'hagi llen?at a la brossa!!

Salutacions a tots! :bote-verde: :fiesta:
Linkin
Dos de tres no está nada mal

Mensaje por Linkin »

:D :D :D perque la teva relaci? amb port aventura es un tant peculiar bruni?

Salutacions cordials!

Linkin
BY THE FACE!!!
pipo418

Mensaje por pipo418 »

Bueno me toca. Para comenzar:
- CAMISETAS 1 de USPA del a?o que abri? TdF, Una del Woody (US), 1 UPA 1995, una del halloween 2004, una del dragon khan, una de UPA-UM, una del logo d UPA, bueno y las de los clubs/paginas: UMWS y UM-Community.
- FOTOS: En papel tendr? unas 200 fotos y en el PC pues unas 1600. La mitad de esta temporada.
- GUIAS, FOLLETOS, CATALOGOS, etc: Tengo alguna guia del 2000, del 2001, del 2002.. guia de CC del 2003, de PA 2003, de Navidad 2003, guia de PA (modelo TB, modelo TA) 2004, guia de Halloween 2004. Algunos folletos, Catalogos de varios a?os, Newsletter del CLUB desde el verano pasado.
- PREMSA: Varios trozos de premsa que hablan sobre UM
- OTROS: Pues tambien tengo platos, cubiertos, servilletas, piedras del HEP, cantimplora del 2001, gorras, mosquetones, llaveros, etc. etc.

Seguramente me olvid? algo...
Saludos
Marcel
[size=75]Después de más de 15 años... estoy de vuelta[/size]
Tarraco

Mensaje por Tarraco »

Pues yo tengo tres sudaderas de diferentes colores, fotos a raudales, camisetas de todas las areas, gorras, llaveros, mochila del templo del fuego, de momento. :D :D :D :D
Bruni

Mensaje por Bruni »

Per a Linkin: 8)
Em preguntaves que per qu? la meva relaci? amb port aventura ?s una tant peculiar...
La veritat ?s que... b?, agafa una aspirina per si et faig venir mal de cap:
relaci? de la bruni amb Port Aventura...
"La primera vegada que vaig anar a Port aventura (1995) em vaig posar a plorar, :cry: perqu? em pensava que no podria pujar en cap de les atraccions... ja que m'imaginava que totes eren a partir de 1'40m o que les altres eren per als m?s petits i ja no m'hi deixarien pujar... en fi! Aquesta era la visi? d'una xiqueta de sis anyets... :angel: :angel:
B?, despr?s vaig descobrir que s? que podia pujar en moltes atraccions, i encara em van agradar m?s tots els espectacles d'aleshores! :wink:
Aix? que el 1996, aprofitant no s? qu? d'una oferta que feia el N?stic amb Port Aventura, doncs ens vam treure el passi.
I des de llavors que cada any em renovo el passi. (obviament)
Quan era m?s petita 6-10 anys anava amb la meva mare a port aventura a passejar, per? com que ells es mareja no podia pujar en quasi cap de les atraccions i ens resign?vem a veure espectacles.
Algun dia puj?vem els tres (mon pare, ma mare i jo) i aleshores el meu pare i jo aprofit?vem per a pujar a les atraccions.
A l'estiu hi an?vem for?a i fins a les 12h de la nit! Sempre esper?vem veure els morts. Aix? em vaig fer amiga d'aquella que em va regalar la flor.

I ja veieu... Ha passat el temps! :D :D
Ara ja no vaig tant amb mons pares a port aventura, sin? amb d'altra gent que he conegut en aquests ?ltims anys! en fi! adeu!

Sento haver-me enrotllat tant! :please: :wink:
Linkin

Mensaje por Linkin »

8 anys amb el passi, aix? es ser fidel...ara tens...15 anys? jeje

Salutacions!

Linkin
BY THE FACE!!!
Bruni

Mensaje por Bruni »

Correcte!!!! :mrgreen:
efectivament tinc 15 anys.
:D :D :D saps? Tinc ganes que arribi el pont dels dies 6, 7 i 8 de desembre... 8 de desembre? ?s el teu aniversari, oi?
potser anir? algun dia d'aquests perqu? ara ?s a a punt de comen?ar la setmana d'ex?mens i quin remei! S'ha d'estudiar...
Vull que arribin les vacances!!! :bote-verde: (m'encanta aquesta emoticona!!!)

A reveure, doncs!

(veig que al final no t'ha agafat mal de cap de llegir la meva hist?ria... o, potser s??) :wink: :D
Linkin

bruni: una vida apassionant xD

Mensaje por Linkin »

oooooo si que n'estas ben informada de la meva vida!!! :D

amb una vida tan apassionant es imposible agafar mal de cap :P

Bruni aix? va per a t?= :bote-verde: :bote-verde: :bote-verde: :bote-verde: :bote-verde: :bote-verde: :bote-verde: :bote-verde: :bote-verde: :bote-verde: :bote-verde: :bote-verde: :bote-verde: :bote-verde: :bote-verde: :bote-verde: :bote-verde: :bote-verde: :bote-verde: :bote-verde: :bote-verde: :bote-verde: :bote-verde: :bote-verde: :bote-verde: :bote-verde: :bote-verde: :bote-verde: :bote-verde: :bote-verde: :bote-verde: :bote-verde: :bote-verde: :bote-verde: :bote-verde: :bote-verde: :bote-verde: :bote-verde: :bote-verde: :bote-verde: :bote-verde: :bote-verde: :bote-verde:

un bon regal no? :wink:

Saluts!

Linkin
BY THE FACE!!!
Bruni

Bote verde i altres curiositats curiosament curioses... XD!

Mensaje por Bruni »

Uooo! Molt?ssimes gr?cies XD!! :D :wink:
escolta, una cosa... no em diguis que a tu tamb? t'agrada l'excursionisme...? ?s que a mi m'encanta!!!! :bote-verde:
:D :D al cole em diuen la xirucaire feli?!!!!
jejeje! Aquest estiu m'he quedat amb les ganes de fer la ruta del c?ster.
per? quan arribi Nadal a veure si puc fer de Montblanc a Poblet a peu!!
B?, doncs a veure si dem? em puc tornar a connectar per aqu?.
Adewww!!!!!! :D :bote-verde:
I encantada de xerrar amb tu! :mrgreen: :evil:
Linkin

Mensaje por Linkin »

nena (carinyosamen xD) tu i jo estem compenetrats!!! xD jo estic a la UEC de gracia (BCN) que per cert tenim local nou :D

Em tens que agregar al messenger: [email protected]

Per cert la ruta del cister jo ja l'he feta e fet: santescreus, poblet,(dormir a monblanc), i vallbona de les monges...te la recomano es mol bonica!!! :wink:

Saluts!

Linkin
BY THE FACE!!!
AlexNN
Atravesando el portal del temor...

jo tinc de gairebe de tot

Mensaje por AlexNN »

Doncs com he indicat en el t?tol del missatge, jo tinc gran quantitat de productes, que van desde bosses, tickets, samarretes, sudaderes, gorres, prospectes, revistes, calendaris, fotos etc... del port aventura i no nom?s del Port Aventura o PA com diu molta gent quan tracta de escur?ar el nom, tamb? tinc tots aquests materials d'altres parcs, ja que sempre que vaig de visita a un parc que no sigui PA ho guardo TOT! jejeje... com es el cas del Thorpe Park, Heide Park, Terra M?tica... la veritat esque m'agraden molt els parcs tem?tics, l'ambient que es respir? en cadascu, les atraccions, totes aquestes car?cter?stiques fan diferents els parcs, i els fan ?nics. Si tingues una c?mara digital faria una foto de tots aquests elements, per? en tinc tants que ser?a dif?cil que surtisin tots en una sola imatge, per tant, hauria d'escarrassarme m?s i fer dos o m?s fotografies a no ser que pujes al terrat de casa meva amb tots aquests trastos i fes una fotografia panor?mica, per? com podeu deduir, no ho faria encara que tingues c?mara digital, que com he dit anteriorment, no en tinc. Sempre he mostrat un cert inter?s pels prospectes del PA dels anys 1995 i 1996, es fa curi?s llegir prospectes i veure els dibuixos i les imatges que hi habia fa casi deu anys ja... jeje... B? doncs, aqui acaba el meu missatge.
Dream

Mensaje por Dream »

Yo estoy contigo AlexNN, tambien tengo material de todos los parques que he vistado, de los que me han traido informaci?n... en total tengo una caja llena con cosas de Port Aventura y otra caja con cosas de TM, WB, IM y de los parques internacionales... cada a?o por eso se va ampliando el material, al final tendre que hacer algo!
Dream & PAFANS - Desde Octubre del 2002
Bruni

Ei! Linkin!!!!

Mensaje por Bruni »

Wola de nou!
M'encanta trobar gent que tamb? sigui aix?!!!
No obstant, no tinc messenger ni res... Estic A?llada!!!!
Suposo que dintre de poc tindr? correu! Per? ?s que no trobo encara el moment per fer-me'l... :angel:

Per cert, una pregunta indiscreta...
quants anys tens? I quants anys fa que tens passi, tu? :D

Jeje! Aquest dissabte... comen?a Nadal!
A veure si puc anar a la pista de patinatge de gel!!!
Jajaja! Fins una altra ?nima bessona!!! Jajaja! :D :D :wink: :wink: