Traduzco
Hola!!
(Aquest es el meu segon missatge.....)
Vaig anar el dimarts a Port Aventura i tot i que tinc 16 anys, vaig decidir pujar al Huracan Condor. Amb una paraula: espectacular. I també vaig seguir tot el procés de construcció per aqui, a UMWEBSITE, és a dir, que FELICITATS!!
Però al entrar, aqui vau parlar de que hi hauria una mica de representacio.....etc, on és?? esta inactiva??
I també una cosa: si al huracan condor hi han 5 "vagonetes", em podeu totes una per una perque la proxima vegada que hi vagi pujare a la sentada inclinada...........on es??
Hola¡¡ ( este es mi 2 mensaje )
Fui el martes a PortAventura, todo y que tenga 16 años, decidi subir a Hurakan Condor. Una palabra: ESPECTACULAR. Tambien decir que seguà todo el proceso de construcion por UMWEBSITE, es decir, Felicidades¡¡
Pero al entrar, aki hablasteis de una representacion...etc.. dond es?? esta inactiva??
Tambien decir que si al Hurakan condor hay 5 gondolas, m podeis poner todas de una en una, para asi la proxima vez k m monte subire a la sentada inclinada.... dond esta???
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sobre la representacion, supiongo k sera el espectaculo.... eso va a ciertos momentos dl dia.. es tener suerte..xD y sobre las gondolas... la inclinada esta en la parte izkierda de kuando estas en la cola para entrar al edificio, pues a la izkierda.. pero como n t dejan elegir... pues es tener suerte