Hola, bé, ans de tot em presentarè. em dic Jordi i sóc de Bcn, he entrat bastant cops a la web i ara per fà m'he decantat per registrar-me aquÃ, crec que es una web molt currada, amb molt bona sintonia, bona gent, etc. deixant de costat això i esperar coneixer gent, i ara...tinc preguntes, jeje, la primera es, que jo sempre he anat a Port Aventura des que es va inaugurar ( quins records, jeje) però nomès per un dia, doncs la meva familia no s'ho pot permetre, però aquest any he estat treballant i me'n vaig 4 dies i 3 nits ( crec k està bastant bé, no?) amb la meva germanaa l'hotel El Paso, bé encara haig de fer les reserves i tot això, la meva pregunta és la següent : "Està be El Paso o em surt millor l'Hotel Port Aventura? El tracte, que tal? Hi ha un bon servei? Tematització, etc. no se coses generals, les tipiques preguntes, i l'altre és ( adreçat més bé a treballadors ), que m'he fet la idea de treballar a Port Aventura, però el problema es la llunyania , vaja desde Bcn fins a Port Aventura, una horeta i no tinc cotxe, a mes dels diners k em deixaria en els bitllets mensualment de tren jajaja, em recomaneu treballar enallà ? clar k seria lany vinent perk no crec k'agafin gent per el mes de juliol i agost vinent ara mteix, jeje, i tmb era per saber si està bé el treball, ja sabeu, bon feeling...companyerisme, respecte, si es molt pesada les feines k es fan, i res mes, k si no ocupare molt, jajaja!!!! Moltes grà cies per les respostes!!!!!!!!!
Hola wenas, antes de todo me presentaré, me llamo Jordi y soy de Bcn, he entrado bastantes veces a la web de umwebsite ahora por fin me he decantado porr registrarme aquÃ, creo que es una web muy currada, con muy buena sintonia, buena gente,etc. dejando de lado este tema, espero conocer gente, y ahora...preguntas, jeje, 1º) siemrpe he ido a PA desde su inauguración ( que de recuerdos, mae mia) pero siempre por un dia solo, y este año que trabajo pues me voy 4 dias 3 noches con mi hermana al Hotel El Paso, aún he de hacer las reservas y todo eso, pero, mi pregunta es...Me sale mejor el Hotel PA?que tal el trato? y el servicio?etc... no se cosas generales y lo tÃpico, para no ir perdido... y otra pregunta es ( ditrigida mas bien a los trabajadores) me he hecho la ideade trabajar en PA, pero vaya, yo vivo en bcn, no tengo coche ( ni aunk tuviera) y vaya una horita en tren desde aki a allÃ, madre mia, ademas del dinero de los billetes k me dejaria mensualmente, diossss, pues era apra saber si se me recomendaria trabajar allÃ, lo haria apra el año k viene pork este año no creo k cojan gente aora mismo tan rapidamente solo para julio y/o agosto y tmb apra saber si esta bien elt rabajo, ya sabeis...buen feeling, compañerismo, si es muy pesada la faena k se hace... y nada mas k me extiendo mas k un rollo higienico, muchas grácias a todos!!!!!! :paz:

No es cuestión de poder...si no, de querer y hacer.