Déjanos tus sugerencias sobre la web Pafans.com, los foros, o debate sobre otros temas NO relacionados con PortAventura World o ni con parques temáticos.
Y en cuanto a la edad... pos... es que ni idea, como no eche calculos... veamos:
Bote verde :bote-verde: + Avatar Raro :pc = 20 ? No tengo ni idea, pero por decir algo... xDD :fiesta: (anda, cada dia le cojo mas gustito al emoticono este xD)
La firma que desapareció, reapareció por arte de magia
Contestaria, pero aunque entiendo la totalidad del post, prefiero seguir en mis casillas de quejarme sino entiendo el idioma... es que asi soy mas feliz.
Hola de nuevo!!!
Pos yo tengo... tres lustros!!! Dicho en otras palabritas... 15 años!!!
Como era la famosa canción aquella:
Quince años tiene mi amor Lalalalá!!!
Bueno, pues bromas absurdas aparte... aquà tenéis una quinceañera un poco alocada, "ARRAUXADA" en català extravagant!!! :8 :8 :8
Eoo!!! Khan!!!
Realment ets tan gran??? No deus pas ser algun filòleg o algun profe d'universitat per aquà infiltrat...
Sigui com sigui no t'ha de fer vergonya dir la edat!!! 45? 32? 100 anys??
PUES A VER SI TENEMOS SUERTE I NOS SALVAN ESTE POST! DONCS A VEURE SI HI HA SORT I ENS SALVEN AQUEST POST!
Encantada de fer petar la xerrada novament amb vosaltres!!!
Mensajepor Khan »
Bruni escribió:Hola de nuevo!!!
Pos yo tengo... tres lustros!!! Dicho en otras palabritas... 15 años!!!
Como era la famosa canción aquella:
Quince años tiene mi amor Lalalalá!!!
Oooohhh!!! Que tendreta... :sol
Bruni escribió:Eoo!!! Khan!!!
Realment ets tan gran??? No deus pas ser algun filòleg o algun profe d'universitat per aquà infiltrat...
Sigui com sigui no t'ha de fer vergonya dir la edat!!! 45? 32? 100 anys??
"Ets gran, tiu" Ha, ha, ha! No, no és vergonya, però em dono compte que si desvetllés aquest gran secret ja no seria el mateix.
Bruni escribió:DONCS A VEURE SI HI HA SORT I ENS SALVEN AQUEST POST!
Doncs ens l'han salvat, però no per sort, sino perquè ho hem demanat :please: i els webmasters són cullonuts!!! Los p**** reyes, vamos :rey :rey (i jo el nap-buf) :bufon i tu el bote verde :bote-verde:
Dj-Javixxxxx: Jajajaj solo 15 takos? te echaba algunos mas xDD... na, te veo mu verde todavia, habra que comer mas espinacas saltarinas :bote-verde: xDD
Pero no crees que si como más espinacas saltarinas voy a estar más verde todavÃa? :8
Es normal que la gente se confunda y me eche unos cuantos tacos más... vaya pos cuando sea vieja me van a tratar de zombie o qué?
Khan: no sé quina edat deus tenir perquè ens xoqui tant!!
AlexNN: m'alegro que t'agradi la meva firma... :dedo ja veus quina cosa s'ha muntat aquÃ!
Benvingut al foro de pruebas rescatat!!! :enamorado
Pero no crees que si como más espinacas saltarinas voy a estar más verde todavÃa?
Es normal que la gente se confunda y me eche unos cuantos tacos más... vaya pos cuando sea vieja me van a tratar de zombie o qué?
xDDDDD :fiesta:
La firma que desapareció, reapareció por arte de magia
Doncs a mi també m'agradaria posar-me una firma d'aquestes que hi ha al finalitzar un missatge. Les poques firmes que he tingut sempre me las ha ajudat a posar en Marcel, de totes formes crec que seré capaç en un futur poder posar-la jo tot sol, i sino, ja demanaré ajuda a algú.
Sembla mentida la gran quantitat de respostes que ha tingut aquest missatge.
De totes formes l'abatar, la imatge en moviment que surt a sota del teu nick quan envies un missatge m'agrada encara més que la firma i a mi també m'agradaria tenir-ne, vaig intentar posar-ne un al fòrum de capte però va ser un fracas, la imatge tenia unes dimensions enormes i dificultava la lectura dels missatges... espero que si fico una imatge al meu avatar no succeeixi el mateix, ja que no m'agradaria que per culpa meva la vostra lectura es veiés dificultada. No tinc cap mena de trassa en modificar fotografies, reduir-les o augmentar-les aixà que espero trobar la foto en el tamany ideal.
Bé, penso reflexionar força sobre aquest tema... es dur prendre decisions d'aquest tipus... Ja veurem, però de moment estaré sense firma i sense abatar.
Moltes grà cies.
Mensajepor Khan »
AlexNN escribió:No tinc cap mena de trassa en modificar fotografies, reduir-les o augmentar-les aixà que espero trobar la foto en el tamany ideal
AlexNN, no passis à nsia que aquà està el gran Khan per a donar-te un cop de ma.
Tu envia'm les imatges que vulguis fer servir d'avatar o per posar a la signatura, i jo ja les photoshopejaré per a que siguin forumÃsticament correctes